msnina
Jäsen

Suositeltuja käyttäjiä: 0
|
 |
« : 24.09.08 - klo:07:05 » |
|
Muuten hyviä sivuja, mutta eivät oo maksaneet, dailyclicksissä olin jopa premium. Varmaan n. puoli vuotta ollut maksuhakemus sisässä molemmissa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Newbby
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #1 : 24.09.08 - klo:11:57 » |
|
Bux3 TOS:
6) All payments are made via AlertPay and no other payment method is being used at this time. You can request for payment once your account balance is $10.00 or more. Due to site hackers and Finacial issues all payment will be processed and issued via AlertPay within 90 business days for PREMIUM MEMBERS and 180 Days for STANDARD MEMBERS. You can only request one payment at the time.
21) Bux 3 will stop payments on all accounts for 6 months in order to get the site back together. If you are loyal customers you will stick with the site and hope that we get through this. (6kk = 180 päivää = standareille ei makseta)
14) Liability: Bux3.com will not be liable for delays or failure in performance caused by acts of God, war, terrorism, strike, labor dispute, work stoppage, fire, act of government, or any other cause, whether similar or dissimilar, beyond our control. Bux3.com reserves the right to restrict, alter, or modify fees, benefits, rules, regulations, special offers, membership terms and conditions or terminate services any time and without notice. Bux3.com, its subsidiaries, affiliates and agents are not responsible for any products and services of other program participating companies or partners.
17) Reserves: Bux3.com reserves the right to modify, edit, delete or rename your account at any time with or without notice.
DC ei maksa kuin premiumeille ja vain harvoille niistäkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
msnina
Jäsen

|
 |
« Vastaus #2 : 24.09.08 - klo:18:08 » |
|
No sitähän mä just sanoin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Erqqu
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #3 : 24.09.08 - klo:18:17 » |
|
No sitähän mä just sanoin Yksinkertainen on kaunista, mutta vähän enemmän sisältö niihin viesteihin. Jookosta kookosta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
zelzor
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : 24.09.08 - klo:18:31 » |
|
aika mielenkiintoinen tos tosiaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
msnina
Jäsen

|
 |
« Vastaus #5 : 24.09.08 - klo:18:53 » |
|
Toshan voi olla mitä tahnsa ja sitähän ptcsivun ylläpitäjä voi muuttaa miten haluaa, tärkeintähän on varmaan mitä käytännössä tapahtuu. Ja mitähän sä tolla enemmän asiaa viestillä tarkoitit Erggu? Mä vaan varoitin kahesta sivusta, jotka ei oo maksanut mulle, en mä nyt tiedä mitä muuta mun pitäs kirjoittaa. Täällä on lapsellinen tapa kirjoitella ja kommentoida toisten kirjoituksia muka enemmän asioista tietävinä. Että sillee,
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Newbby
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #6 : 24.09.08 - klo:18:58 » |
|
No joku todiste sivun toiminnasta voisi olla iha hyvä.
Ja tolla TOS lainauksella selvensin vaan että Bux3 on todellakin scam ja he jopa myöntävät, että ei maksa.
DCstä sanoin vain oman mielipiteen ja ei varmaan haittaa koska samassa viestissä oli myös asiaa.
Ei kyseessä ole että halutaan kertoa miten viisaita me ollaan vaan tarkennetaan asiaa jotta tämä tulee kaikille selväksi.
Tottakai se on tärkeämpää mitä admin tekee, mutta TOSista voi löytyä tietoa mikä oikeuttaa adminin scammimaan sinut edes rikkomatta TOSia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Erqqu
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #7 : 24.09.08 - klo:19:01 » |
|
Vähän enemmän perusteluita, miksi tuonne ei kannatta sijoittaa. Newbby oli auttavana kätenä ja täydensi tekstin, joten no problemo.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LiQuid
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #8 : 24.09.08 - klo:19:05 » |
|
Täällä on lapsellinen tapa kirjoitella ja kommentoida toisten kirjoituksia muka enemmän asioista tietävinä. Että sillee, Omasta mielestäni on myös aika lapsellista jos ei kestä kritiikkiä tai sitä, että joku oikaisee asian tai toteaa sen paljon selvemmin ja perusteluin niin kuin newbby teki ja jos ei miellytä niin ei kukaan pakota täällä olemaan..... - Tämä ei sitten ole mikään virallinen näkökanta asiaan. -Walos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
msnina
Jäsen

|
 |
« Vastaus #9 : 24.09.08 - klo:19:22 » |
|
Niin, tosta tosista vielä, että en niihin kiinnitä juurikaan huomiota. Jos siellä lukee, että maksu tulee 30 päivässä ja oot odottanut 45 päivää, eikä maksua ole kuulunut. Vetoat tosiin, niin saatko maksun, et.Ei se mitään auta. Bux3 tos oli aivan erilainen kun siihen liityin ja se on muuttunut sen mukaan miten he ovat toimineet.
Yksi tapa arvostella sivuja ja tietää mitä mieltä muut ovat sivusta on WOT. Firefoxiin saa lisäosana ja taitaa olla Googlen tekemä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Memb
|
 |
« Vastaus #10 : 24.09.08 - klo:19:25 » |
|
Kyllä DC ainakin minulle maksoi, kun kävin pienen keskustelun niiden kanssa. Nytkin on balancessa noin 30 dollaria, vois pikku hiljaa ottaa rahat ulos. Mutta eivät siis maksa ellei osaa keskustella adminin kanssa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Youtube.com/MembThePenguinIIIPeli, jossa voi pelata Suomella muita maita vastaan:
|
|
|
msnina
Jäsen

|
 |
« Vastaus #11 : 24.09.08 - klo:19:28 » |
|
Kekustelisin kyllä kun saisi kiinni. Kerropa miten saa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
msnina
Jäsen

|
 |
« Vastaus #13 : 24.09.08 - klo:19:31 » |
|
Olen pistänyt , ei vastauksia....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Memb
|
 |
« Vastaus #14 : 24.09.08 - klo:19:35 » |
|
Sitten et vaan osaa keskustella. Pitää kysyä oikeat kysymykset ja osata uhkailla etc. Sen taidon kyllä hallitsen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Youtube.com/MembThePenguinIIIPeli, jossa voi pelata Suomella muita maita vastaan:
|
|
|
Newbby
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #15 : 24.09.08 - klo:19:39 » |
|
Mulla $26 DC tunnuksella. Memb osaisitko auttaa miten saisi rahat ulos?  E: Kiitti.. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.09.08 - klo:20:40 kirjoittanut Newbby »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
LiQuid
Tienaaja

|
 |
« Vastaus #17 : 24.09.08 - klo:20:41 » |
|
Itsehän pistin balancen mainokseen kun sivulle tuli se vain premiumeille sääntö. Tiesin kyllä ihan hyvin jo pitkään ettei sieltä maksua tule.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pultura
|
 |
« Vastaus #18 : 24.09.08 - klo:20:41 » |
|
Sitten et vaan osaa keskustella. Pitää kysyä oikeat kysymykset ja osata uhkailla etc. Sen taidon kyllä hallitsen. :roll: Mestarineuvottelija-Memb saa vaikka sivun muuttamaan payouttinsa kahteen penniin jos haluaa (: Msnina, se tosiaan on oikeasti hyvä, jos jaksaisit laittaa kunnon perusteluja, ilman Newbbyä olisin varmasti heilauttanut lukkoa. Ja TOSiin vetoaminen todisteidenpuutteessa tosiaan auttaa, silloin saat todisteen, ja voit aloittaa edemmät "uhkailut jne.". Dailya käytin itsekin joskus, mutta heillä oli muistaakseni joku vielä BlockDosiakin surkeampi suojasysteemi, ja sivu oli aika ajoin turhan laginen, joten lopetin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
zelzor
Vieras
|
 |
« Vastaus #19 : 24.09.08 - klo:23:56 » |
|
no nykyään dailyclicksissä standardit eivät saa pyytää cashouttia ennen kuin ovat tienanneet sen 10000 dollaria tai jotai sinne päin. Premiumeille 10 dollaria on minimi. Itsellä oli melkein 10 dollaria siellä kun tämä vaihdettiin ja sitten käytin rahat mainostamiseen ja sain silläkin muutaman referaalin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|