Tienausmaa.net Foorumi
08.02.12 - klo:00:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 11.7. Sivustojen koodaus / PHP-ohjelmistojen asennuspalveluja tarjolla!

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 2 Dollaria ensimmäiselle!  (Luettu 2265 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pkrr
Tulokas
*
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili
« : 15.07.10 - klo:09:56 »

Mulla on Alertpayssä vähän päälle 2 Dollaria ylimäärästä, joten ehdotan tällästä. Liitytte tähän mun tarjoamaan sivustoon.
Ja hankit 15 pistettä, niin siirrän ensimmäiselle joka saa tuon 15 ps-pistettä kerättyä 2 Dollaria Alertpayllä. Ilmottakaa tänne ketkä on mukana tässä.
Ja en sitten kuseta, koska en enää nykyään itse klikkaile, niin ei ole tarvetta tuolle 2 dollarille, joten voin antaa sen pois.

Saat 50$ alkupääoman käyttöösi ilmaiseksi.  Ja mitäkö sillä teet? Pelaat pokeria! Texas Hold'emin lisäksi sivustot tarjoavat myös muita pelejä kuten Omahaa, 7 Studia. Sivusto tarjoaa myös erilaisia strategioita, ja niitä kannattaa todellakin noudattaa, jos haluat tienata. Jos menestyt pöydissä saat lisäksi 100$ bonuksen käyttöösi! Sivustoja on mm. FullTiltPoker, Everest Poker, PartyPoker, Cake Poker, PokerStars, Unibet.

Voit kotiuttaa rahat kun olet kerännyt tarpeeksi pisteitä. Eli kun pelaat pöydissä jokaisesta potista menee pieni osa talolle. Se kuinka paljon sinun tarvitsee kerätä pisteitä vaihtelee eri sivustoilla. Muistaakseni 200-300 pistettä. Mutta vaikka siinä saattaa mennä jonkin aikaa, niin mikäs siinä. Pokerihan tarjoaa kivaa viihdettä. Ja strategioita noudattamalla pisteiden keruu ei pitäisi olla ongelma. Itsekin olen aikoinaan kotiuttanut alkupääomani. Summa oli noin 220$  Hymyilee .

Eli tossa linkissä tarkemmin vielä miten saat 50$ käyttöön.

http://www.pokeristrategia.webs.com

Onnea peleihin!

Mukana:tubsis
« Viimeksi muokattu: 16.07.10 - klo:10:01 kirjoittanut pkrr » tallennettu

tubsis
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #1 : 15.07.10 - klo:20:46 »

Meikäläinen on mukana!
tallennettu
tubsis
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.10 - klo:23:36 »

En oo viel ees sanu tota 50$ alkupääomaa Surullinen
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!