Tienausmaa.net Foorumi
20.05.12 - klo:22:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neobux spesiaali  (Luettu 323 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
esa2
Bisnesmies
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili
« : 19.10.09 - klo:17:59 »

Ensimmäinen joka liittyy

http://www.neobux.com/?r=esa2

Saa käyttöönsä mun Depositfiles tilin, ja saa näin ollen pitää kaikki mitä tienaa.
Mukana on valmiina n. 100 tiedostoa ja 5 referaalia.

tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.09 - klo:18:05 »

Rekisteröidytty, laitatko YV:llä tietoja Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 19.10.09 - klo:21:36 kirjoittanut k0lmiraita » tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
Riva
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.09 - klo:18:16 »

Miksi muuten annat tilin pois? Harmi, kun olin itse Depositfilesiin liittynyt, niin kahta tiliä tuskin voin pitää.
tallennettu

Bluman
Jäsen
**
Suositeltuja käyttäjiä: 6

Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.09 - klo:09:23 »

onkohan toi sallittua jakaa tiliänsä ja entä sun edellinen diili jossa lupasit deposit filesin kuukaude ref backin ku saat 100% tai jotain
tallennettu
esa2
Bisnesmies

Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.09 - klo:10:02 »

Saattaa olla ettei oo sallittua, nimittäin salasanan kanssa ongelmia, ja kun pyysin palauttamaan sähköpostiin, niin sano että on eri sähköpostiosoite käytössä.
Saattaa olla että oikeasti on sulkenut tilin, juuri sen syystä jos usealta osoitteelta yrittänyt kirjautua.
Vanha diili ei tuottanut mitään, sillä kaikki oli ansainnut. 0.0000$
tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.09 - klo:10:07 »

Saattaa olla ettei oo sallittua, nimittäin salasanan kanssa ongelmia, ja kun pyysin palauttamaan sähköpostiin, niin sano että on eri sähköpostiosoite käytössä.
Saattaa olla että oikeasti on sulkenut tilin, juuri sen syystä jos usealta osoitteelta yrittänyt kirjautua.
Vanha diili ei tuottanut mitään, sillä kaikki oli ansainnut. 0.0000$
Jeps, minä en tosiaankaan kerennyt kirjautua edes sivustolle, enkä liiemmin vaihtamaan sähköposti-osoitettakaan Hymyilee leveästi noh, toivottavasti saat sen tilin vielä jotenkin takaisin  Pyörittää silmiään
tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
esa2
Bisnesmies

Profiili
« Vastaus #6 : 22.10.09 - klo:10:14 »

Ajattelin että vaikka et sisälle päässytkään, niin jos oikealla käyttäjänimellä ja salasanalla kirjauduit sivulla.
Niin tällöin saattaisi automaattisesti sulkea tilin, jos useampi on kirjautunut sivuun oikeilla tiedoilla.
Ja tällä verukkeella sitten sulki. Ei haittaa mun puolesta vaikka ns. menetti ton, koska ei ole käytössä juurikaan.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!