Tienausmaa.net Foorumi
23.05.12 - klo:16:49 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PayPalin verifiointi kysymys  (Luettu 3942 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ukkeli92
Tulokas
*
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili
« : 23.04.11 - klo:15:40 »

Voinko mitenkää aktivoida PayPalia ilman luottokorttia? Löysin yhden Virtual Credit Card jutun, mutta se piti maksaa Liberty Reservellä jossa minulla ei ole rahaa. Minulla on aktivoitu AlertPay tili jos joku tietää virtual credit cardin jonka voi maksaa alertpayllä niin kerro minulle.
tallennettu
k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #1 : 24.04.11 - klo:12:00 »

Voinko mitenkää aktivoida PayPalia ilman luottokorttia? Löysin yhden Virtual Credit Card jutun, mutta se piti maksaa Liberty Reservellä jossa minulla ei ole rahaa. Minulla on aktivoitu AlertPay tili jos joku tietää virtual credit cardin jonka voi maksaa alertpayllä niin kerro minulle.

Virtuaalisista korteista heti tuli mieleen Virolaisyhtiön Creditup. Kannattaa aina suhtautua varauksella noihin virtuaalikortteihin joita voi ostaa vain rikollisten suosimilla maksuvälineillä (Moneybookers, eGold, Liberty Reserve)
« Viimeksi muokattu: 17.05.12 - klo:10:45 kirjoittanut k0lmiraita » tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
Heka
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #2 : 26.04.11 - klo:19:24 »

Virtuaalisista korteista heti tuli mieleen Virolaisyhtiön Creditup. Kannattaa aina suhtautua varauksella noihin virtuaalikortteihin joita voi ostaa vain rikollisten suosimilla maksuvälineillä (Moneybookers, eGold, Liberty Reserve)

Läppä toi tradetracker Hymyilee leveästi Mut miten muka liberty service yms rikollisten suosimia? :O
tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #3 : 26.04.11 - klo:21:32 »

Läppä toi tradetracker:DmMut miten muka liberty service yms rikollisten suosimia? :O
No ihan vain sillä yksinkertaisella perusteella, että niitä on vaikea jäljittää. Sama pätee esim. western unioniin ja moneygramiin.
tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!