Tienausmaa.net Foorumi
22.05.12 - klo:07:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuliko sähköposti perille?  (Luettu 3719 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili WWW
« : 30.12.09 - klo:23:10 »

Eli tuliko teille perille tuo viime yönä lähettämäni sähköposti? Kun itselleni sitä ei ainakaan ole tähän mennessä postilaatikkoon tullut..
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

"Ja voit olla varma, että erotut joukosta minne ikinä menetkään."
qutia
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.09 - klo:02:28 »

Eli tuliko teille perille tuo viime yönä lähettämäni sähköposti? Kun itselleni sitä ei ainakaan ole tähän mennessä postilaatikkoon tullut..

Ei ainakaan minulle ole tullut mitään sähköpostia jos vain tämä koskee tuolta foorumin syvenistä lähettyä sähköpostia.
tallennettu

Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.12.09 - klo:03:00 »

Kiitoksia tiedosta. Eli ilmeisesti tämä ei siis jostain syystä lähtenyt vaikka kaksikin kertaa yritin lähettää.

Tuliko nytten sitten tuo sama viesti yksityisviestinä perille?
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

qutia
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.09 - klo:03:08 »

Kiitoksia tiedosta. Eli ilmeisesti tämä ei siis jostain syystä lähtenyt vaikka kaksikin kertaa yritin lähettää.

Tuliko nytten sitten tuo sama viesti yksityisviestinä perille?

Juu tuli perille ja tässä foorumin softassa taitaa olla se syy miksei nuo postit eivät lähde välillä.
tallennettu

Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 31.12.09 - klo:03:10 »

Juu tuli perille ja tässä foorumin softassa taitaa olla se syy miksei nuo postit eivät lähde välillä.

Ei sulla sattus olemaan tarkempaa tietoa tuosta, että missähän mahtaa ongelma olla? Aikaisemmin on lähetykset onnistuneet, mutta viime yönä ei tosiaan lähtenyt.

Tuosta saa vain niin paljon paremman näköisen ja muutenkin käyttäjäystävällisemmän kun pääsee sinne html-koodit upottamaan.
tallennettu

qutia
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #5 : 31.12.09 - klo:03:22 »

Ei sulla sattus olemaan tarkempaa tietoa tuosta, että missähän mahtaa ongelma olla? Aikaisemmin on lähetykset onnistuneet, mutta viime yönä ei tosiaan lähtenyt.

Tuosta saa vain niin paljon paremman näköisen ja muutenkin käyttäjäystävällisemmän kun pääsee sinne html-koodit upottamaan.

Minulla ainakin tämän saman version kanssa oli sähköpostipalvelimen kanssa ongelmaa, minulla on itselläni tästä se uudempi versio käytössä jossa taas sähköpostit voi ajastaa.
tallennettu

qutia
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #6 : 31.12.09 - klo:03:29 »

Minulla ainakin tämän saman version kanssa oli sähköpostipalvelimen kanssa ongelmaa, minulla on itselläni tästä se uudempi versio käytössä jossa taas sähköpostit voi ajastaa.

Lähetitkö vain yksityisviestiä vaiko pitikö sieltä tulla myös rekiströinti sähköpostiinkin jotain?
tallennettu

Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.12.09 - klo:14:32 »

Jep, itse pitäisi tosiaan myös päivittää tuohon uudempaan versioon. Siihen ilmeisesti on kaikki Suomi kielitiedostot jo valmiina?

Rekisteröintisähköpostiin yritin ne kaksi ekaa kertaa lähettää, sen jälkeen sitten kun eivät tulleet läpi niin laitoin tuon YV:n. :)
tallennettu

qutia
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #8 : 31.12.09 - klo:16:13 »

Jep, itse pitäisi tosiaan myös päivittää tuohon uudempaan versioon. Siihen ilmeisesti on kaikki Suomi kielitiedostot jo valmiina?

Rekisteröintisähköpostiin yritin ne kaksi ekaa kertaa lähettää, sen jälkeen sitten kun eivät tulleet läpi niin laitoin tuon YV:n. Hymyilee

Suomenkieli löytyy kokonaisuudessaan kunhan muistaa ottaa ekaksi vanhasta varmuuskopion jos mahdollisesti joku menee perselleen päivittämisen aikana.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!