Tienausmaa.net Foorumi
07.02.12 - klo:22:50 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 11.7. Sivustojen koodaus / PHP-ohjelmistojen asennuspalveluja tarjolla!

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käyttäjien palkitseminen  (Luettu 2682 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili WWW
« : 16.09.08 - klo:17:58 »

Eli näiden käynnissä olevien kilpailujen lisäksi olen ajatellut myös, että tulen palkitsemaan foorumin aktiivisia käyttäjiä aina silloin tällöin ja milloin mitenkin.

Eli koskaan et voi tietää, vaikka aivan kohta saisit viestin, että kerrotko osoitteen, johon voin palkinnon lähettää.

Näiden jakamisperusteena käytän pääasiassa sitä, että ko. käyttäjä on ollut aktiivinen ja asiallinen, sekä jotakin tavallisuudesta poikkeavaa positiivista mielikuvaa jäänyt jostain asiasta/tekemisestä.

Sain tuossa joku aika sitten ostettua kasallisen pelejä halvalla ja ajattelin, että ne sopisivat näihin arvontoihin ja muihin palkitsemisiin hyvin. Eli kolmea eri tietokonepeliä on noin parikymmentä kappaletta jokaista odottamassa tuolla.

Tätä random palkintoa jaan ehkä noin kerran viikossa, ainakin näin alussa. Myöhemmin sitten ehkä harvenee vähän tuo tahti. Tähän kilpailuun et voi osallistua mitenkään muuten kuin olemalla aktiivinen ja asiallinen foorumilla. :)
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

"Ja voit olla varma, että erotut joukosta minne ikinä menetkään."
LiQuid
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #1 : 16.09.08 - klo:18:37 »

Vau! kylläpäs nyt ropisee kaikenlaisia kilpailuja ja muita kivoja asioita aikas tiuhaan tahtiin  Iskee silmää
tallennettu

Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.09.08 - klo:18:43 »

Lainaus käyttäjältä: "LiQuid"
Vau! kylläpäs nyt ropisee kaikenlaisia kilpailuja ja muita kivoja asioita aikas tiuhaan tahtiin  :o

Eipä voi sanoa muuta kuin, että pisteet ylläpidolle   ;)

Kiitos. :)

Jos promoamaan lähdetään niin tehdään se sitten kunnolla. Tarkoitushan olisi tosiaan saada mahdollisimman paljon tuota aktiivista porukkaa tänne.
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

zelzor
Vieras
« Vastaus #3 : 16.09.08 - klo:21:58 »

On ainakin panostettu siihen, että foorumit pysyisivät aktiivisina ja että käyttäjillä olisi muutakin "viihdettä" PTC ja muiden tienaus juttujen ohessa.  :mrgreen:
tallennettu
Viikonloppusoturi
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #4 : 17.09.08 - klo:17:35 »

On kyllä aika mahtava idea! Kyllä näyttää foorumi toimivan hyvin, vaikka käyttäjiä ei olekaan kuin 21 tällä hetkellä. Ite sain vastauksen tunnin sisällä oman topicin teosta ja se kertoo jo paljon käyttäjien aktiivisuudesta. Itse aion myös olla aktiivinen, hyvä foorumi kun on ja vielä suomeks. Jotenkin suomalaisiin on enemmän luottoa kun noihin amerikkalaisiin...
tallennettu

Live long, die young

Newbby
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #5 : 17.09.08 - klo:21:25 »

Itsekkin olen huomannut että hyvin toimii homma jo näinkin pienellä porukalla. Iskee silmää Ainakin kaikki PTC sivuista kiinnostuneet suomalaiset saadaan tänne. Missäs kaikkialla olet tätä mainostanut? Travian foorumit, oma blogi, Neobux...?
tallennettu
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.09.08 - klo:21:31 »

Lainaus käyttäjältä: "Newbby"
Itsekkin olen huomannut että hyvin toimii homma jo näinkin pienellä porukalla. Iskee silmää Ainakin kaikki PTC sivuista kiinnostuneet suomalaiset saadaan tänne. Missäs kaikkialla olet tätä mainostanut? Travian foorumit, oma blogi, Neobux...?

Jep, pakko todeta, että kiitos teille kaikille. Olin kovasti yllättynyt (positiivisesti tietysti) kun olin tänään päivällä pari tuntia poissa ja sinä aikana oli tullut varmaan lähemmäksi 20 viestiä foorumille. Näin se homma toimii. Ja kun se toimii niin väkiluku lähtee äkkiä kasvamaan.

3/3 oikein noista missä olen mainostanut. Kait sitä tienaus.com:iin pitäisi kanssa käydä viestiä pistämässä, ei ole vielä saanut aikaiseksi tehtyä sitä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!