Tienausmaa.net Foorumi
23.05.12 - klo:21:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaihdetaan Alertpay -> Tilisiirto, 100e  (Luettu 656 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili WWW
« : 15.09.08 - klo:00:11 »

Olen oikeasti tekemässä vaihtoa, mutta tämä aihe toimikoot samalla myös esimerkkinä.

Eli haluaisin vaihtaa Alertpayta tilisiirtoon. Tuon summan laitoin tuohon malliksi sen takia, että ihmiset jatkossa laittaisivat myös summat otsikkoon. Käytännössä kuitenkin tuo AP:n saldoni vaihtelee paljon ja kannattaa kysyä tilannetta silloin kun tarvetta tulee.

Jos jollain on tarvetta noihin siirtoihin, niin laita YV tai tähän viestiä.

Eräällä toisella suomalaisella tienausaiheisella foorumilla on nähtävissä paljonkin kuvia näistä minun kanssa onnistuneista siirroista. En kuitenkaan "kilpailijaa" nyt mainosta ja näin ollen noita kuvia siirroista saatte vasta sitten kun tätä kautta siirtoja tulee.
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

"Ja voit olla varma, että erotut joukosta minne ikinä menetkään."
zelzor
Vieras
« Vastaus #1 : 17.09.08 - klo:16:25 »

saanko kysyä miksi et itse vaihda tilillesi rahoja?
tallennettu
LiQuid
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #2 : 17.09.08 - klo:17:07 »

Siis kysehän taisi olla siitä, että esim. Pekka haluaa saada Rahat AP:sta omalle pankki tilillensä joten hän pyytää, että Walos lähettää hanelle vaikkapa sen 100€ omalta tililtään ja Pekka lähettää Waloksen AP tilille sen 100€ tai sitten toisin päin  :mrgreen:

Asiasta hyötyy ainakin sen ettei mene AP:lle turhaan niitä veroja
tallennettu

Erqqu
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #3 : 17.09.08 - klo:17:12 »

Riskit on kuitenkin sen verran isoja että itse maksaisin kiltisti kulut.
tallennettu

LiQuid
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #4 : 17.09.08 - klo:17:23 »

Niin varsinkin jos kyse olisi ventovieraasta ihmisestä tosin tuskin kukaan olisi niin tyhmä, että antaisi rahaa tuntemattomalle ihmiselle ilman mitää takuita siitä, että saa omat rahansa takaisin, mutta hei eikös PTC referaalien  ja premiumin osto ole ihan tätä....  :mrgreen:

Itse kyllä luottaisin Walokseen jos olisi tarve, mutta ehkä silti maksaisin mielummin ne verot, mutta nyt kyllä topic menossa kovaa vauhtia sivu raiteille koska kysehän ei ollut niistä veroista.

Ja jos joku joka tietää miksi kannattaa siirtää rahat näin välikäsien kautta niin voisi valaista minua, että mikä on se suurin syy.
tallennettu

Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.09.08 - klo:17:58 »

Kyllä välillä vaihdankin itse ihan suoraan omalle pankkitililleni ne.

Muutama syy kuitenkin, miksi minun on fiksumpi vaihtaa ne jonkun "välikäden" kautta:

- Saan rahat nopeammin käyttöön (Pankista riippuen heti - 2 pankkipäivää, AP:llä voi mennä reilu viikkokin)
- Säästyy tuo 3 euron siirtokulu
- Voin näin auttaa jota kuta, jolla on käyttöä tällaiseen siirtoon

Sama myös siinä, miksi jonkun kannattaa tuo siirto tehdä, on juuri se, että esim. jos 20e olet siirtämässä AP:hen niin tuo 3e siirtokulu on aika suuri prosenttiosa. Lisäksi myös tässä tuon rahan saa yleensä nopeammin käyttöönsä näin.

Osa teistä kun on myös alaikäisiä, niin ei välttämättä omista pankkitiliä tai oikeuksia sinne. Pari vaihtoa on tullut tehtyä niinkin, että on postissa laitettu rahat ja minä sitten siirtänyt AP:hen. Mutta tämä on se viimeinen ja huonoin tapa.

Mutta sen parempaa ohjetta en voi teille antaa, kuin että katsokaa tarkkaan kenenkä kanssa näitä vaihtojanne teette.

PS. Saanko pyytää, että älkää käyttäkö tuota vero sanaa kun puhutte noista siirtokuluista.
tallennettu

Ledpaita.net - verkkokauppani. Meiltä valopaidat, vyöt omalla tekstilläsi ja paljon muuta!

lalalaland
Tulokas
*

Profiili
« Vastaus #6 : 17.09.08 - klo:18:46 »

Mitenkäs se menee kun on Alertpayllä vaikka 100 dollaria ja siirtää omalle tilille jossa on euroja ? ja paljon se vero on tosta 100 dollarista ?
tallennettu
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.09.08 - klo:18:50 »

Lainaus käyttäjältä: "lalalaland"
Mitenkäs se menee kun on Alertpayllä vaikka 100 dollaria ja siirtää omalle tilille jossa on euroja ? ja paljon se vero on tosta 100 dollarista ?

Tarkoitat kuluja?

Ensin vaihdat nuo dollarit AP:ssä euroiksi ja sitten euroina otat sen summan pankkitilillesi. Summasta riippumatta kulut on aina sen 3e pankkisiirroissa.

Siitä en tiedä, että mitä tapahtuu jos koittaa ottaa suoraan dollareina pankkitilille tuon. Onko jollain tästä kokemusta? AP muuttaa maksettaessa euroiksi sen, vai?
tallennettu

Heegeh
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #8 : 17.09.08 - klo:20:48 »

Walos, sinun kautta voi siis siirtää myös rahaa pois Alertpay tililtä?
tallennettu
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.09.08 - klo:20:51 »

Lainaus käyttäjältä: "Heegeh"

Ei, vaan juuri toisinpäin, eli että minun pankkitilille -> teidän AP:hen.
tallennettu

Heegeh
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #10 : 17.09.08 - klo:20:54 »

Lainaus käyttäjältä: "Walos"

Ei, vaan juuri toisinpäin, eli että minun pankkitilille -> teidän AP:hen.
Eli siis toisinpäin ei onnistu ollenkaan?  :roll:
tallennettu
Walos
Ylläpitäjä
Bisnesmies

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.09.08 - klo:20:56 »

Eli siis toisinpäin ei onnistu ollenkaan?  :roll:

Ei, jokainen voi ottaa omalle pankkitilille tai tehdä jonkun muun kanssa vaihdon kun rahoja kotiuttaa.

Joskus saattaa itselläni tulla joku hetkellinen tarve tehdä siirtoja noin päin, mutta se on vain harvoissa poikkeustapauksissa..
tallennettu

Badbull
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 27.09.08 - klo:01:49 »

Pisteet walokselle monta onnistunutta siirtoa olen tehny, mutta toisinpäin, minun tililtäni walokselelle, ja waloksen ap tililtä minulle! ++
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!