Totta. Jos olisi nyt lehdessä myös henkilön tarkat yhteystiedot, ei varmaankaan olisi elämä hänellä hauskaa parin seuraavan päivänä. Hän kertoi vain ja ainoastaan jääkiekon huonot puolet. Onhan se selvää, että kun kyseessä on konktaktilaji, haavereita sattuu. Mutta hän puhuu myös aika paljon paskaa:
- Siis, kuinka moni pelaaja tahalteen vanhingoittaa vastustajan pelaajaa ja vielä hyvin ohjeistetun kaavan mukaan?
- Kuka EI välitä ottelun lopputuloksesta? Sehän on pelin idea.
- Jääkiekko koululiikunnassa on liikuntasairauksia ennaltaehkäisevää, reilua henkeä kasvattavaa ja terveyttä varsinkin tulee roimasti, jääkiekko on varmasti rankinpia urheilulajeja.
Niin, että en yhtään ihmettelisi jos kyseinen henkilö seuraavaksi julkaisee artikkelin siitä, että jokainen lintu maailmassa on tapettava, koska ne syövät viattomia matoja. -.-'
Itse olin juuri katsomassa omaa otteluani, en päässyt pelaamaan koska en ole taukoni jälkeen tarpeeksi treenannut. Okei, yksi vastustaja lensi jäihin, itku tuli, muttei sen vakavampaa. Jatkossa hän ei ehkä luistele yli 175cm vastustajaa kohti, kun on itse päätä lyhyempi. Tai sitten haavereista saa lisää taistelutahtoa, pääsihän kaveri vielä pelaamaankin tämän jälkeen. Btw otimme turpiin 5-0.