Moi! Eräs ystäväni laajensi erästä kohtuullisen suurta virtuaalipalvelimia tarjoavaa yritystä nyt myös suomeen ja hän tarjosi minulle mahdollisuuden saada käyttöön virtuaalipalvelin linux käyttöjärjestelmällä, 500gb kovalevytilalla, 100mb valokuituyhteydellä, rajoittamattomalla siirtokaistalla /kk yms herkuilla. Tässähän on siis hyvänä ominaisuutena mm. se, että tällä koneella ei ole mitään muita käyttäjiä kuin minä (eli tämä ei ole mikään jaettu kone jota halvat sivutilan tarjoajat myyvät)
Nyt olisikin Tienausmaan väelle mahdollisuus erittäin laadukkaaseen palvelintilaan, kuvahostiksi, omien kotisivujen käyttöön tjsp sopivaa korvausta vastaan, sinun ei tarvitse muutakuin siirtää tiedostot FTP:n kautta, minä hoidan loput! Myöskin monien linux-hyötysovellusten (erilaiset statistiikkaohjelmat, squirremail) asennus onnistuu minun kauttani. Jos sinulla on aikaisemmin ostettu oma domain-nimi (vaikka
www.minunsivut.com) niin sen liittäminen tilaan onnistuu.
Tätä tarjoan ihan tarpeen mukaan, halutessasi saat vaikka koko koneen sivutiloineen käyttöösi edullisesti! (Carter herätys

)
Ajattelin nyt tarjota ensin tänne, jos jotakuta kiinnostaa, privalla tavoittaa ja voi kysyä tarkempia koneen speksejä jne!
Pähkinänkuoressa: Edullista sivutilaa