Tienausmaa.net Foorumi
22.05.12 - klo:07:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaisiko vuokrata omaa sivutilaa?  (Luettu 3902 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili
« : 02.01.10 - klo:21:38 »

Moi! Eräs ystäväni laajensi erästä kohtuullisen suurta virtuaalipalvelimia tarjoavaa yritystä nyt myös suomeen ja hän tarjosi minulle mahdollisuuden saada käyttöön virtuaalipalvelin linux käyttöjärjestelmällä, 500gb kovalevytilalla, 100mb valokuituyhteydellä, rajoittamattomalla siirtokaistalla /kk yms herkuilla. Tässähän on siis hyvänä ominaisuutena mm. se, että tällä koneella ei ole mitään muita käyttäjiä kuin minä (eli tämä ei ole mikään jaettu kone jota halvat sivutilan tarjoajat myyvät)

Nyt olisikin Tienausmaan väelle mahdollisuus erittäin laadukkaaseen palvelintilaan, kuvahostiksi, omien kotisivujen käyttöön tjsp sopivaa korvausta vastaan, sinun ei tarvitse muutakuin siirtää tiedostot FTP:n kautta, minä hoidan loput! Myöskin monien linux-hyötysovellusten (erilaiset statistiikkaohjelmat, squirremail) asennus onnistuu minun kauttani. Jos sinulla on aikaisemmin ostettu oma domain-nimi (vaikka www.minunsivut.com) niin sen liittäminen tilaan onnistuu.

Tätä tarjoan ihan tarpeen mukaan, halutessasi saat vaikka koko koneen sivutiloineen käyttöösi edullisesti! (Carter herätys  Virnistää )

Ajattelin nyt tarjota ensin tänne, jos jotakuta kiinnostaa, privalla tavoittaa ja voi kysyä tarkempia koneen speksejä jne!

Pähkinänkuoressa: Edullista sivutilaa
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo:18:39 kirjoittanut k0lmiraita » tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
Bluman
Jäsen
**
Suositeltuja käyttäjiä: 6

Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.10 - klo:14:28 »

Paljonkos tämä edullinen verottaa meidän lompakkoa kuukaudessa?
tallennettu
k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #2 : 03.01.10 - klo:18:02 »

Paljonkos tämä edullinen verottaa meidän lompakkoa kuukaudessa?
Tämä riippuu aivan tilan määrästä, jonka tarvitset. Ilmoita minulle, paljonko tarvitsisit tilaa, niin minä kerron hinnan  Iskee silmää
tallennettu

Tarvitsetko apua esim. foorumin, sivuston tai blogin perustamisessa, asennuksissa? ota yhteyttä YV:llä!
Sudomi
Jäsen
**
Suositeltuja käyttäjiä: 3

Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.10 - klo:21:03 »

Paljon esim 100Mb maksaisi /kk?
tallennettu

carter
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.10 - klo:02:51 »

Mikä olisi kk hinta koko koneelle?  Hymyilee
tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #5 : 10.01.10 - klo:12:01 »

Paljon esim 100Mb maksaisi /kk?
Kysy hintaa YV:llä!

Nytpä on hyvä mahdollisuus aloittaa vaikka oma PTC-sivusto, foorumi, blogi tjsp, annan sivutilalle 1kk tyytyväisyystakuun - jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin! php-ohjelmistojen asennukset myös minun kauttani tarvittaessa.

Jos joku tietää täällä, mikä on irc-bounceri, löytyy myös niitäkin halukkaille!
« Viimeksi muokattu: 16.01.10 - klo:12:32 kirjoittanut k0lmiraita » tallennettu

Sudomi
Jäsen
**
Suositeltuja käyttäjiä: 3

Profiili
« Vastaus #6 : 10.01.10 - klo:16:55 »

paljos bnc hinta on?
tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #7 : 10.01.10 - klo:18:56 »

paljos bnc hinta on?
1e /kk Quakenetissä, jos tarvitset sen johonkin muuhun irc-verkkoon niin laita privaa.
tallennettu

k0lmiraita
Ylläpitäjä
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #8 : 16.01.10 - klo:12:35 »

Nyt on mahdollisesti jo puolikkaalle serverille löytynyt vuokralainen, vielä olisi kuitenkin sivutilaa ja BNC:tä tarjolla. Sivutilaan voi myös liittää jo olemassa olevan domainin. Tarjoan myös tyytyväisyystakuun; jos et ole 1kk aikana tyytyväinen sivutilaan, saat rahasi takaisin! Kysy hintoja YV:llä! (Ja kerro paljonko sivutilaa ja siirtokaistaa tarvitset)
« Viimeksi muokattu: 16.01.10 - klo:12:37 kirjoittanut k0lmiraita » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!