Tienausmaa.net Foorumi
23.05.12 - klo:22:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: 28.2. Maistuisiko Karl Fazer Nordic Gourmet -suklaalevy?

Etusivu   Ohjeet *B L O G I T* Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimimerkit  (Luettu 596 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Viikonloppusoturi
Tienaaja
Suositeltuja käyttäjiä: 0

Profiili
« : 18.09.08 - klo:23:46 »

Eli mikä on nimimerkkini tarina (jos sillä sellaista on)?

Oma nimimerkkini tulee Iron Maidenin biisistä Weekend Warrior. Taitavimmat englanninpuhujat varmaan jo tajuavatkin miten tuo biisi nimimerkkiini liittyy  :D
tallennettu

Live long, die young

Newbby
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #1 : 19.09.08 - klo:08:52 »

Itse joskus pari vuotta sitten kun pelasin erästä peliä ja piti keksiä charalle nimi. Iskee silmää
tallennettu
zelzor
Vieras
« Vastaus #2 : 19.09.08 - klo:15:05 »

nimi on väännös zelotista (ei, en pelaa starcraftia.), joka tuli tuossa monta vuotta sitten esille kaverin kanssa sellaista elokuva projektia kehitellessä. Yhden hahmon nimi oli kyseinen zelot ja siitä sitten on ajan mittaan muokkaantunut.
tallennettu
Pultura
Tienaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.09.08 - klo:15:28 »

Pultura - Sepultura on mielestäni mahtava bändi, ja travian foorumeilla nimenvaihdon kun tein, päätin sitten antaa nikin liittyä jotenkin sepulturaan. Eihän se voi olla vain "Sepultura", bändin nimi nimenä antaa huonon ensivaikutelman ^^ Muokkasin sitä, tsadaa, Pultura. Lisäksi sepultura on brasialialainen joten tätä niin sanottua kopiointia eivät monet huomaa heti.

Troop3r69 - Vanha nikkini, joka toimi monissa paikoissa ennen nimenvaihtoa. Trooper, no tietenkin koska rrrakastan Maidenia. 3, koska olen datis, ja tykkäsin käyttää joskus "1337"-kieltä. 69, no sitä onkin mietittävä! Selvä on, tuo numero tuntui silloin pienempänä kiinnostavalta! Peitesyy sille on tietenkin, että futisnumeroni oli 69 (en harrasta enää), vaikka numero valittiin ennen Troop3r69-nimen syntymistä. Näin, kuin kolmiosainen palapeli, muodostui Troop3r69.

YJDKP - Jotkut ovat varmasti nähneet minut irkissä tällä nimellä. YJD:ssä ei ole paljoa selittämistä, joten aloitetaan KP:sta. KP on lyhenne, jolla kaikki minua kutsuvat, niin lapset kuin aikuisetkin, jopa pikkuveljeni. KP tulee KortsuPäästä, joka on jääkiekkovalmentajani keksimä, vaikka vaikea on uskoa. Tai siis, sehän lähti "Nyt jos et ole hiljaa niin tungen kortsun päähäs ja vien sut takas hotellille katsomaan digiviihdettä!"  :?

E: Viikonloppusoturi, :lol:
« Viimeksi muokattu: 20.09.08 - klo:11:09 kirjoittanut Pultura » tallennettu
LiQuid
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #4 : 19.09.08 - klo:16:00 »

Jaa-a.... No nickini takana ei ole mitään sen kummempaa kuin, että kuulostaa ihan mukavalta ja siinä on sopivasti tuo Q tuossa keskellä joka saa sen mielestäni näyttämään hauskemmalta  :geek:

Travianin foorumeilla Nick on MacDuck joka mielikuvituksen puuttessa väsäsin ja käytin sitä jonkun aikaa ja jos ei tiedä mistä MacDuck tulee niin on selvästi sivistyksen puutetta.
tallennettu

Viikonloppusoturi
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.08 - klo:00:31 »

Lainaus käyttäjältä: "Pultura"
YJDKP - Jotkut ovat varmasti nähneet minut irkissä tällä nimellä. YJD:ssä ei ole paljoa selittämistä, joten aloitetaan KP:sta. KP on lyhenne, jolla kaikki minua kutsuvat, niin lapset kuin aikuisetkin, jopa pikkuveljeni. KP tulee KortsuPäästä, joka on jääkiekkovalmentajani keksimä, vaikka vaikea on uskoa. Tai siis, sehän lähti "Nyt jos et ole hiljaa niin tungen kortsun päähäs ja vien sut takas hotellille katsomaan digiviihdettä!"  Hymyilee  Täytyypä tuosta ottaa mallia  :D
tallennettu

Live long, die young

Badbull
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.09.08 - klo:22:03 »

Hmm.. Ennen oli Bboys, sitten tuli Softbull ja nykyään BadBull.
Ei mitään hajua mistä ton repäsin :D
tallennettu

tatyp
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.08 - klo:22:40 »

Ihan omasta nimestä väännetty
tallennettu

Sijoituksieni ROIt:
Neobux: 1.04/2.78$ ~ 24 päivää
Viikonloppusoturi
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.08 - klo:23:16 »

Lainaus käyttäjältä: "tatyp"
Ihan omasta nimestä väännetty

Taidankin suunnilleen arvata jo nimes mutta jätänpä kuitenkin kertomatta ihan vaan siltä varalta ettet halua muiden tietävän  :)
tallennettu

Live long, die young

icu
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #9 : 23.09.08 - klo:16:40 »

Pultura, jos olet/olit Troop3r69 pelasit joskus traviani s6. liitossa loyalty?

Bk to topick :D

Noh, joskus käytin nikkiä Icupappa joka tulee jostain kaukaisesta inside läpästä, mutta nimi tuntui jotenkin liian pitkältä ja pappa tuntui jotenkin liian tavalliselta nikiltä, ja kaverin luona kun ollaan boxia pelailtu huusin/ sanoin aina "ai sii juu" ja siitä tul nimimerkkini *Rumpujenpärinää* icu.
tallennettu
Pultura
Tienaaja

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 23.09.08 - klo:21:38 »

Olitsä icu kanssa Loyalty? Kyllä on totta, ensin Arctica!, kuitenkin kun Loyalty sen liiton tuhosi, heillä oli ilmeisesti suunnitelmissaan jättää minut ja Falangi (Arctica! johtaja) oman onneni nojaan, mutta ehdin juuri ja juuri vaihtaa puolta. Loyaltyssa minusta tuli takinkääntäjä  Hymyilee leveästi Tulee vanhat traviandatailumuistot mieleen (:
tallennettu
icu
Jäsen
**

Profiili
« Vastaus #11 : 23.09.08 - klo:21:42 »

Juuh, Arctica!:ssa ja Loyaltyssa molemmissa pelailin, itse sain kuvan sinusta että olisti ollut vanhempi kuin 12 siellä :O. Tällä hetkellä en muista millä ihme nickillä olisin pelannut s6. :D
tallennettu
Pultura
Tienaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.09.08 - klo:21:45 »

Lainaus käyttäjältä: "icu"
Juuh, Arctica!:ssa ja Loyaltyssa molemmissa pelailin, itse sain kuvan sinusta että olisti ollut vanhempi kuin 12 siellä :O. Tällä hetkellä en muista millä ihme nickillä olisin pelannut s6. :D
Selevä.. Niinhän ne kaikki ovat todenneet että olisin yli 12. Kiitos vain kohteliaisuudesta. Olin tosiaan Loyaltyn 3-siiven johtaja + taisin käväistä myös 2-siiven varajohtajana, eikä usein tälläisiä pikkuepeleitä sinne päästetä.

E: VLS, todellakin reps!
tallennettu
Viikonloppusoturi
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #13 : 23.09.08 - klo:23:29 »

Lainaus käyttäjältä: "Pultura"
Selevä.. Niinhän ne kaikki ovat todenneet että olisin yli 12.

Pelasin kerran Aapelissa bilistä niin satuin sitten jonkun nelikymppisen haastaamaan. No, alettiin siinä sitten juttelemaan musiikista, mistäs muustakaan... No, tämä tyyppi sitten musamakuni ja muunkin keskustelun perusteella luuli että olen myös noin 40  :lol:
tallennettu

Live long, die young

rickrand
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 24.09.08 - klo:12:02 »

Aikoinaan kun aloitin piraattiradiota niin ei turvallisuus-syistä voinut käyttää omaa nimeä joten kuunnellessani Virtanen yhtyeen levyä "Uusi jääkausu uhkaa" tuli mieleen ottaa käyttöön salanimeksi Rick Random josta oli biisi tuolla levyllä. Rick Random on myös 50-luvun avaruusaiheisen sarjakuvan sankari ja niitä tuli joskus luettua.
Koska tuo salanimeni nousi sitten piraattiradiopiireissä jonkinverran tunnetuksi ympäri maapallon niin olen sitä edelleen käyttänyt niissä yhteyksissä mutta olen siitä sitten lyhentänyt version rickrand jota olen käyttänyt käyttäjätunnuksena mm. PTC-sivuilla.

Aikoinaan poliisin tutkiessa Rick Randomin henkilöllisyyttä he olivat piraattiradioiden ratsioissa saaneet käsiinsä tuolla nimellä kirjoittamiani kirjeitä ja myös oikealla nimelläni kirjoittamiani, sitten rikoslaboratorion tutkimuksissa olivat todenneet ne todennäköisesti samalla kirjoituskoneella kirjoitetuiksi ja nappasivat minutkin kiinni. :(
tallennettu

TALLENNUSTILAA NETISSÄ ilmaiseksi, esim. varmuuskopiointiin
Asenna DROPBOX koneellesi tämän suosituslinkin kautta ja saat 2,25GB tilan eli 250MB enemmän kuin suoraan liittymällä!
http://db.tt/epRBOST
Badbull
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 24.09.08 - klo:16:19 »

Vau! Meillä on täällä legenda ;)
Ukkokin oli kuunnellut "sinua?"
tallennettu

Newbby
Tienaaja

Profiili
« Vastaus #16 : 24.09.08 - klo:16:23 »

Joo legenda keskuudessa. Hymyilee leveästi Ja millon tollaset piraattiradiot oli in
tallennettu
Badbull
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 24.09.08 - klo:16:25 »

Ukko on kuunnellut ainakin 60-70 luvun alussa...
tallennettu

rickrand
Jäsen
**

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 24.09.08 - klo:21:34 »

Lainaus käyttäjältä: "Badbull"
Vau! Meillä on täällä legenda ;)
Ukkokin oli kuunnellut "sinua?"

Heh, joo ei varmaan oikeesta legendasta voi puhua kun radioharrastajajoukko joka piraatteja vakituisesti kuunteli oli melko vahälukuinen, suomessa ehkä muutamia satoja ja muualla hieman enemmän. Lähettelin vain satunnaisesti muutamia kertoja vuodessa vuosina 1980-1994 eli jos Ukkosi oli kuunnellut aiemmin niin se todennäköisesti en ollut minä vaikka tulihan sitä ensimmäisiä lähettimiä kokeiltua jo 60-luvun lopulla mutta ne oli vain kokeilua ja pelkkää musiikkia tuli silloin lähetettyä. Vasta 1980 aloitin Radio Meteor aseman jossa sitten olin äänessä musiikin ohella myös itse. Oli myös "rinnakkaisasema" Radio Scanwood jossa itseni lisäksi oli joskus äänessä myös muita.

Piraattiradiot oli in 70- 80-luvuilla aikana jolloin ei ollut kaupallisia eikä paikallisasemia vaan ainoa oli YLE joka silloin soitti pop-musaa ehkä tunnin tai vähemmän päivässä. Nykyisin tavallaan piraattiperinnettä jatkaa jollain tavalla netissä lähettävät harraste"asemat" vaikka kyllä vieläkin suomalaisia piraattiradiolähetyksiä voi satunnaisesti kuulla radioaalloillakin. Ulkomaisia piraattiradioita edelleen kuuntelen joka viikoloppu.

Eli ikääkin mulla on 56 joten olen tämän foorumin ylivoimaisesti vanhin todennäköisesti.

Noita maintsemiani nettilähetyksia voi lähinnä viikoloppuisin kuulla esimerkiksi seuraavan linkin takaa:
http://http://radio.toimii.net/
noitten harrasteasemien bannereita:
http://http://radio.toimii.net/?alasivu=pannerit
tallennettu

TALLENNUSTILAA NETISSÄ ilmaiseksi, esim. varmuuskopiointiin
Asenna DROPBOX koneellesi tämän suosituslinkin kautta ja saat 2,25GB tilan eli 250MB enemmän kuin suoraan liittymällä!
http://db.tt/epRBOST
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!